Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво масло да карам 8 клапанов TS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
    Датчика за налягане на маслото е относителна величина при 155, особено оригиналния прецакан Да разбирам, че си с 8 клапана ? Двигател ?
    Чесно да си призная нз с колко клапана е приятел .. мотора е 2.0 тс и е с верига .. двувалка е

    Comment


    • #17
      Значи е 8кл.

      Comment


      • #18
        Колега аз мисля че е най-добре да караш с това което пише в книжката. На моята са дали 15W40 и всеки опит да го заменя с нещо друго среща сериозен отпор от мотора. То ясно че филтъра на картерните газове отдавна е предал бого дух ама сипя ли и нещо по-рядко и веднага почва да го изхвърля
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mcnell Покажи съобщение
          Чесно да си призная нз с колко клапана е приятел .. мотора е 2.0 тс и е с верига .. двувалка е
          10W40 или 15W40 избора вече си е твой.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #20
            Здравей.
            Ако си от Търговище малко трудно ще намериш Selenıa 20K, поне аз не можах. То и напоследък цената и е неоправдано висока в сравнение с други марки. В момента карам с AGIP SINT 2000 10W-40(наливно!!) което ми стъпва на 45-50лв. с филтъра и за около 4000км се държи доста добре. За човек който сменя масло на 4-5 месеца съм останал с впечатлението, че марката не е от значение стига маслото да е с доказан произход(което в днешно време е доста относително). Веднъж пробвах с 15W40 и както беше писал един колега от форума в една друга тема "го мислеше за бензин и си го гореше". Равносметката беше около 2-2.5л/10 000км, което с 10W40 варира около 1-1.5л/10000км.
            Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
            ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

            Comment


            • #21
              добре де, аз имам един въпрос към всички които вместо 10в40 слагат 15в40 щото двигателя им бил износен и трябвало по гъсто масло.
              първата цифра нали показва "студения" вискозитет на маслото. 15в е по-гъсто когато е студено, помпи се по-трудно и повдигачите тракат. 40 е вискозитета при работна температура. значи при работна температура 2-те масла са еднакво редки. къде тогава е далаверата на уж по-гъстото масло. освен това 15в40 обикновено са по-евтини минерални масла които двигателя гори. на практика не се ли получава по-лош студен старт, по-лошо мазане + горенето на маслото.
              точка

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщение
                Здравей.
                Ако си от Търговище малко трудно ще намериш Selenıa 20K, поне аз не можах. То и напоследък цената и е неоправдано висока в сравнение с други марки. В момента карам с AGIP SINT 2000 10W-40(наливно!!) което ми стъпва на 45-50лв. с филтъра и за около 4000км се държи доста добре. За човек който сменя масло на 4-5 месеца съм останал с впечатлението, че марката не е от значение стига маслото да е с доказан произход(което в днешно време е доста относително). Веднъж пробвах с 15W40 и както беше писал един колега от форума в една друга тема "го мислеше за бензин и си го гореше". Равносметката беше около 2-2.5л/10 000км, което с 10W40 варира около 1-1.5л/10000км.
                Синт 2000 наливайка ??? Сууупер! И то на каква цена
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #23
                  Това според мен е валидно за абсолютно всички алфи и вариантите са 2:
                  1) Отваряш предния капак и се оглеждаш за червен на цвят стикер, върху който с бели букви пише какви да са течностите в автомобила - хората са били достатъчно старателни и за маслото са ти написали освен вискозитет, марка и "модел" на маслото
                  2) Selenia Racing

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Това според мен е валидно за абсолютно всички алфи и вариантите са 2:
                    1) Отваряш предния капак и се оглеждаш за червен на цвят стикер, върху който с бели букви пише какви да са течностите в автомобила - хората са били достатъчно старателни и за маслото са ти написали освен вискозитет, марка и "модел" на маслото
                    2) Selenia Racing

                    Ето една хубава приказка!! Значи или сипваш това което пише на стикера на капака,или по-добро!
                    Но след като вече имаш някакви луфтове и шумове в мотора,те с по-гъсто масло няма да изчезнат,винаги ще си бъдат там!Затова ако си мераклия за колата,сваляш правиш,мериш компресията и сипваш хубаво масло.Ако не ти се занимава или просто си си взел колата защото е евтина и ще я караш докато грохне - сипвай каквото ти е по джоба (интереса).


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #25
                      Какво ли не масло съм слагал....въпроса е да отговаря на начина на каране и експлотация на колата
                      п.п. на закуска препоръчвам..
                      Last edited by Бобби; d.m.y г., 10:41.
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #26
                        Само 10/40, сипвал сам и 15/50 и 15/40 не ми харесва.

                        Comment


                        • #27
                          тази пък тема откъде я изкопахте

                          Иначе моя 8 клапанов мотор съм го карал с 10-40, 10-60 и сега е с 5-50.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            Моя в момента се разработва с GM .. иначе само мобил 10/40 ... тествано и на извращения .. за парите си е добро масалце .. смея да кажа че и по-добро от селенията .. според мен
                            Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                            Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                            Comment


                            • #29
                              shtoto pyk mejdy drugoto mi 4ukat povdigachite
                              Не те разбрах!Кое ти чука?!!
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment


                              • #30
                                А за чукането .. ти не си с хидравлични повдигачи ... по скоро да ти е изяден изпускателния вал или някой пул .. и от там да тракалясва
                                Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                                Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                                Comment

                                Working...
                                X